Perfect Places Vacation Rentals
Traveler Login Owner Login
Chinese (Traditional) Portugeuse Spanish Italian German French English

Beautifully decorated 1 BR condo with flatscreen Tv, 25 y...
Keystone 1 br Vacation Rental Condo

Property Summary
Keystone, Colorado, United States
Type
Condo

Bedrooms
1

Bathrooms
2

Sleeps
5

Rates
$62 - $259 per night
$410 - $1,743 per week
$1,680 - $6,280 per month

Non Smoking   High-Speed Internet
 
Book Online   Visa Mastercard Discover
This property listing provides real-time availability and rate quotes. Book it securely and instantly using a credit card.

Vacation Condo Rental Description:



Beautifully decorated 1 BR condo with flatscreen Tv, 25 yards to gondola

~~Wouldn't it be nice to get everyone ready to hit the slopes in HALF the time needed in the morning? You will LOVE our 2 bathroom condo!!~~

This elegant condo features 1 large bedroom and 2 full bathrooms. Relax and warm up by the gas fireplace in the living room while you watch a movie on the flatscreen TV. The master bedroom features a KING SIZED BED, 32 inch LCD TV, and private bathroom with a tub. Recent upgrades include a NEW SLEEPER SOFA with a high quality spring mattress, fresh paint and rugs. This is one of the few 1 bedroom / 2 bath room condos around. The kitchen is well stocked with everything you need to cook while on vacation. The condo BALCONY looks into the village area, so if you like people watching, this is the condo for you.

It is about a 2 minute walk to the new high speed gondola.

Arapahoe Lodge has wonderful amenites for guests including an 8-person hot tub, year-round heated pool, coin operated washers and dryers, heated parking garage, and lobby with large, flatscreen TV. It is also just steps away from shopping and restaurants and a 2 minute walk to the gondola in River Run Village.

Since this condo features two full bathrooms, it is the same size as a two bedroom. Instead of a second bedroom, there is more room in the kitchen, dining, and living area.

Important things to know about this great property. 1. It is on the 'quiet' side of the building. There are views of the village, but when festivities are going on it is still quiet. 2. The KING SIZED BED is recent and high-end. It is comfy. 3. There is free WiFi and it is fast enough to stream anything you want without a problem. 4. The two full sized bathrooms make all the difference in the world if you are coming with friends or simply don't want to waste precious time waiting in line to the bathroom in the morning.

Bedding Configuration: 1 King, 1 Sleeper Sofa

Additional Features:
* Entertainment: Cable TV, DVD Player
* Geographic: River Run Village, SHORT walk to the lifts!
* Kitchen: Full Kitchen, Refrigerator, Coffee Maker, Ice Maker, Microwave, Toaster, Cookware
* Living: Linens, Ironing Board, Wireless Internet, 40' Flat Panel TV, Washer and Dryer in Building, Gas Fireplace, TV & DVD player in Living Room
* Outdoor: Balcony, Hot Tub, Shared year-round heated pool, Miniature Golf Course, Playground, Ski Lockers
Book Online:

Select your travel dates and number of guests, then click Check Rates & Book it. We will confirm availability and provide a final rate quote. You will have the option to book this property online.

Arrival Date:
Departure Date:
Adults (18+):
Children (<18):
Visa Mastercard Discover



Accommodation and Amenities:

Features:
  • Full Kitchen
  • High-Speed Internet
  • Balcony
Appliances:
  • Coffee Maker
  • DVD Player
  • Microwave
  • Refrigerator
  • Toaster
  • Satellite TV or Cable TV
Activities:
  • Skiing
  • Golf
  • River
 available     unavailable     tentative «« View previous 12 months
  April   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
  May   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
  June   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
  July   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
  August   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
  September   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
  October   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
  November   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
  December   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
  January   2016  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
  February   2016  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29          
  March   2016  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
 available     unavailable     tentative «« View previous 12 months


Pricing/ Rates:    (click to convert currency)
Nightly Price Range: $  62 to: $  259
Weekly Price Range: $  410 to: $  1,743
Monthly Price Range: $  1,680 to: $  6,280

   » Prices in United States Dollars.

Pricing Notes:
Minimum Night Requirements:
StartEndMin Nights
Apr 1, 2014Jun 12, 20141
Jun 13, 2014Jun 30, 20142
Jul 1, 2014Jul 6, 20143
Jul 7, 2014Sep 3, 20142
Sep 4, 2014Sep 6, 20143
Sep 7, 2014Nov 20, 20141
Nov 21, 2014Nov 30, 20143
Dec 1, 2014Dec 24, 20142
Dec 25, 2014Jan 3, 20155
Jan 4, 2015May 31, 20153
Jun 1, 2015Apr 30, 20161



This map is intended to be used as a reference only. Please confirm the exact location with the property owner or manager.
 Property Reviews 
loved the condo and the location
Lisa L. from South Lyon, MI recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2014
We loved our experience with VRBO. Everything was spelled out and it made the experience very easy. The condo was AMAZING. The location was perfect and the condo had everything we needed. We will be a repeat customer.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Mountain Paradise
A guest from Brookville, OH recommends this property.
Stayed for 1 days in March, 2014
Lovely condo, if we were going to ski, it was so conveniently located near the slopes. Everything was to the highest of standards.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Arapahoe Lodge #8110
A guest from Tampa, FL recommends this property.
Stayed for 1 days in February, 2014
Great property. Would definitely stay there again. My only complain is with the property management company. I had to take a shuttle to the rental property to obtain the key to the apartment. You would think arrangements would be made for renters that don't have a car and are dropped off by bus at River Run. Even if a key drop off fee was charged, it would still be more convenient than having to pick it up.

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
We are a property management company. We manage condos for owners. We have never claimed to be a transportation company. All guests sort out their own transportation and 99.999% do not have an issue. Every shuttle company that we know of (and especially the company we recommend) is happy to stop to let you pick up keys and then take you to your condo. It is NOT fair to hold us responsible because of a problem with your transportation.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

ski weekend
Megan M. from Denver, CO recommends this property.
Stayed for 4 days in February, 2014
i really enjoyed the rental. We had issues with the toilet upon arrival and Keystone village plays music from 8- 11 pm at night which you can hear very clearly. It makes it hard to rest, but nothing about the condo we stayed in.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Nice unit
A guest from Castle Rock, CO recommends this property.
Stayed for 1 days in February, 2014
Great location and nice unit. Our only complaints were that the internet access was not very good and 2 of the 3 hot tubs available were not working.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great place, great location
Mark R. from Colorado Springs, CO recommends this property.
Stayed for 2 days in January, 2014
Loved the condo and location. Very nice and close to everything you'd want. Only downside is limited cable tv and condo sits over the river run plaza with outside speakers blairing music from 8am-10pm. If you don't want to watch any late night tv or sleep in; this is your place.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

keystone in january
Jonathan B. from Miami, FL recommends this property.
Stayed for 5 days in January, 2014
everything was great. as we arrived at night it would have been helpful for a better explanation of where to get the lockbox key......
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

#8110
Jon T. from Battlefield, MO recommends this property.
Stayed for 4 days in January, 2014
We had a great stay in this condo. Location was great and very convenient! It was nice to be so close to the shopping, restaurants, Starbucks and be a couple minute walk to the Gondola. The condo itself was well furnished and comfortable. Overall, I would highly recommend this condo!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Nice Getaway!
A guest from Ft Collins, CO recommends this property.
Stayed for 2 days in December, 2013
Awesome location! But the walls are very thin in this lodge and you can hear all sorts of stuff.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great condo and location
Simon K. from Hoschton, GA recommends this property.
Stayed for 5 days in December, 2013
This condo had plenty of room and having a second bathroom was great for getting ready in the morning. Nice furnishings and basic pots and pans for cooking. Very close to slopes < 3mins walk to Gondola. The only drawback was that at night there was quite a bit of noise from people walking from restaurants / bars in River Run area. Some as late as 2am. I had the window cracked and the voices were loud enough to wake me up. With windows closed it is quieter, but still can be heard. That being said, I would definitely stay here again for the other benefits.

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
Thank you for staying with Summit County Mountain Retreats!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Comments
A guest from Denver, CO recommends this property.
Stayed for 2 days in September, 2013
Mostly positive

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
Thank you for staying with us. Please let us know what we can do to make your next stay perfect!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Labor Day Weekend Wedding
A guest from Destin, FL recommends this property.
Stayed for 2 days in August, 2013
Stayed for 2 nights for a friend who got married at Keystone. Extremely reasonably priced, easy to get to and clean.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Ok
Tanja B. from Arvada, CO recommends this property.
Stayed for 3 days in August, 2013
Had problems with both TVs. Living room tv color is not working properly and bedroom tv cable connection bad making picture not viewable. Other than that a good stay.

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
Thank you for staying with us. We provide 7 day per week maintenance and are always happy to assist with TV issue. We will investigate the issue right away.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Clean but noisy
A guest from Denver, CO recommends this property.
Stayed for 3 days in July, 2013
It was located in a great area. But, the condo looked onto the main square and it was really loud! Also, the guess next to us, had a lot of people staying there and they were loud. The place was not full, so it would of been nice to have a condo on the non-resort side.

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
Thank you for staying with us. Most guests prefer to have views of the village, especially during the summer. Our reservations department is available 7 days a week. We try to have a human touch with all of our guests and find a place that suits their needs. Unlike some of the other providers in the area, we allow our guest to pick the specific condo they want to stay in. Keystone has 24 hour resort security to address any noise complaints. We are sorry this it was not clear that we have solutions for these issues.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great vacation spot
A guest from Highlands Ranch, CO recommends this property.
Stayed for 2 days in June, 2013
This is a great unit right in the heart of everything that Keystone has to offer. The Condo was clean and had all the amenities that you would expect.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Good one bedroom
A guest from Westminster, CO recommends this property.
Stayed for 4 days in March, 2013
If you are looking for high-end interiors, this might not be the until for you, but it was clean, comfortable, and had a well-equipped kitchen.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great location
A guest from Thornton, CO recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2013
Location is great. Two bathrooms is a plus.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great time in Keystone!
Debra D. from Humble, TX recommends this property.
Stayed for 6 days in March, 2013
The condo was in an awesome location. My only complaint was the bed and pillows were not very cofortable and our grandaughter said the sleeper sofa was not comfortable. She ended up just sleeping on the sofa. The carpet is in need of cleaning and stretching. Overall everything was great though. The first night we could not get fireplace started and they responded within minutes and got it going. One day we had trouble with keys and once again they were there within minutes to correct the problem. We took our 10 year old grandaughter and it was a great place for kids. We plan to return next year.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Fun in keystone
Liz P. from Jacksonville, FL recommends this property.
Stayed for 2 days in March, 2013
N/a
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Much better than the pictures
A guest from Overland Park, KS recommends this property.
Stayed for 4 days in March, 2013
I was a little worried about which condo building to stay in. Almost stayed in Silver Mill, but very happy that we switched to Arapahoe at the last minute. Perfect for those who like a little privacy, but still want to be in the middle of everything. There were a lot of little kids next door at the Dakota Lodge, so we didn't use the pool much. Luckily Arapahoe had its own private hot-tub that kept us happy for our Adults only trip. Kitchen utensils, pots and pans, etc. were a little limited, and I don't think I've ever stayed at a condo that didn't have salt and pepper in the cabinent (only baking soda and baking powder?); but I understand not everything is going to be perfect so we just went to the general store downstairs to buy the salt and pepper ourselves. Directions were a little hard to follow for picking up our keys, but we got it resolved in fairly short order once we realized that the keys were to be picked up at an offsite location accross the highway.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

LOVED IT!
Roxie V. from River Falls, WI recommends this property.
Stayed for 4 days in February, 2013
This was in a great location, very clean and well kept and we thoroughly enjoyed ourselves!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Enjoyed the freshies!
Jason G. from Springfield, IL recommends this property.
Stayed for 2 days in February, 2013
This condo was wicked awesome, the location and price were extremely reasonable! The management company was super prof as well bro. I had a sick time shredding the powder. Got to catch the fireworks from the mountain on saturday night, then made my own that night, eh eh, ;-) I would for sure come back here to ride again, just got a little more work to do on my backside 360 combo reverse dogfish....next stop, X-games!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Updated Clean Spacious and Convenient!
A guest from Richmond, TX recommends this property.
Stayed for 4 days in February, 2013
This condo is a really big 1t bedroom and the extra bath was a huge plus. The place is well maintained. The hot tub and pool are right down stairs and the heated parking garage is insanely better than parking in the snow. The condo is really really really close to the lift. I walked there in under 2 minutes. The cool little village is right out the front door. I just could not ask for a better place. Oh and the manager was super helpful. We got into the condo early when we arrived and checkin was a breeze. No lines. No hassle! What a nice change!

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
It looks like this guest meant to give us 5 stars! Thank you for staying with Summit County Mountain Retreats!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Arapahoe Lodge #8110 in Keystone, CO
A guest from Evansville, Indiana recommends this property.
Stayed for 4 days in January, 2013
Nice, clean 1 bedroom, 2 bath condo close to the River Run Gondola. What else is there to say?

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
Thank you for staying with Summit County Mountain Retreats!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great location!
Jennifer V. from Boulder, CO recommends this property.
Stayed for 3 days in January, 2013
We loved staying at this location. A short walk to the gondola. And we really liked how spacious this one bedroom is. And two bathrooms! Very nice!

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
Thank you for visiting our mountain retreat!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Early season
Joe D. from Mccordsville, IN recommends this property.
Stayed for 3 days in December, 2012
This is the second time I have been the first renter of the season. The property needs a once over pre season review. The fireplace was not working, I assume the gas is not turned on. There is also a need for a few basics such as salt and pepper which tend to get left behind by future guests. Still, a great stay.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great location, great time.
Erik R. from Broomfield, CO recommends this property.
Stayed for 2 days in September, 2012
Enjoyed it, great time.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Some mishaps but overall great time
A guest from St. Louis, MO recommends this property.
Stayed for 3 days in August, 2012
We had a bit of a hiccup on arrival. On our way out to Colorado I spoke wih property management and as told that the key would be left in the lock box. After arriving 10 minutes after rental office hours ended, We looked in the lock box only to find no key card! We had a nervous 20 minutes trying to get ahold of someone that could help us. At that point we weren't certain where we were going to spend the night! Somebody did call us back and (crisis averted) finally got us into the unit. upon. I contacted the property owner who was very apologetic and understanding and basically made things right. Overall we java GREAT stay and would stay again in a heart beat. Unbelievable location (right across from the lift) 2 bathrooms with a fireplace, this place was pimp!

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
We are sorry for the mistake at the beginning of your stay. As you noted we did recognize and correct the mistake within 20 minutes. For your inconvienence we (the managers, not the owner) paid for your first night. Again we are sorry for our mistake. We are humans and make mistakes, but we own up to it and make them right.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

River Run Perfect Location
A guest from Denver, CO recommends this property.
Stayed for 3 days in July, 2012
Great unit. Great rental company. Loved the full kitchen and the views of the festival. Sad we had to leave so soon, see you in the winter!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great for a family of four!
A guest from Edina, MN recommends this property.
Stayed for 7 days in March, 2012
Nice affordable condo in the heart of Keystone Village!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

love keystone!
A guest from Lakewood, CO recommends this property.
Stayed for 2 days in March, 2012
Good unit, good food, good friends, good property. Snow was pretty good too given the circumstances. We come up a lot, so can't wait to return!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Arapahoe lodge vaca
Ron C. from Castle Pines, CO recommends this property.
Stayed for 4 days in March, 2012
Great location! Condo was mostly clean except poor condition of carpet. Also one of bar stools was broken and TV remote in bedroom inop. Check-in packet was not placed in pickup box but fortunately office was still open after hours. We were not allowed to park in garage on check-out day while we skied due to turning in room/garage keys!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Poor management response and follow up on after hours issues.
A guest from Houston, TX recommends this property.
Stayed for 6 days in March, 2012
Provided lock box combination incorrect, after calling in was able to speak with manager on call who provided valid combination to retrieve keys. Upon arrival late at night found malfunctioning carbon monoxide detector, unable to reach maintenance had to arrange for local property manager to dispatch fire department per existing procedure. Property manager did not follow up during our entire stay about this incident, neither offered an apology. The technical issue took place in the middle of the night 2-5 am and inconvenienced all guests.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Good but kitchen
Aaron C. from Minneapolis, MN recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2012
The condo is nice, location very good. The only complain was that there was rotting fruit and other old food in the refrigerator. Nothing useable.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great location
Kelly K. from Highlands Ranch, CO recommends this property.
Stayed for 2 days in March, 2012
This unit is in a great spot. Loved the two bathrooms, the couch is a little tight for two adults. Better for a family. Good amenities. Could use a little updating, but all in all very comfortable and a great spot if you want to ski the whole day and crash at night!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Prez Day Weekend
Jill D. from Johnsburg, IL recommends this property.
Stayed for 5 days in February, 2012
We arrived very late. Late arrival instructions we very clear - thank you!! Also, my son got sick and new bedding arrived the next day. Everyone from making the reservation to receiving new bedding were all very, VERY helpful and very much appreciated. Thank you! Jill DJuric

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
We know how it is to have a sick kid anytime. We were glad to help. Come see us again.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

great location
Barbara S. from Loveland, CO recommends this property.
Stayed for 2 days in February, 2012
This really was a nice place to stay. Having two ful baths was a added bonus. King size bed was comfortable. underground parking made the trip so easy. Finding the rental place and getting the key was not so easy. We came over Loveland pass and did not realize the directions to office were backwards. The unit is pricey once you had on all the additional fees. I will most likely stay in the town of Dillon next time due to the price. I bought this deal off Group On for $369 ($500 actually when you add tax, fees, cleaning etc) for 2 nights/1 bedroom.

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
We are glad you had a nice stay. The directions clearly state "coming from I-70." Loveland pass is the oppsosite direction and a road in frequently traveled in the winter due to the dangerous road. All fees were clearly disclosed when the Groupon was purchased and you had the opportunity to get a refund anytime before booking. There is nothing we can do about taxes which are extremely low at 5.775% and our cleaning fee is the lowest in the county. We are sorry that you did not feel like a highend condo that is 100 yards from the Gondola,during peak ski season was worth slightly more than a hotel room 10 miles away.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

February runaway
Joseph D. from Chicago, IL recommends this property.
Stayed for 3 days in February, 2012
I have stayed in this unit before. There were several small issues in my previous stay. Nice to see most were fixed. Could use a bit brighter lighting
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Wonderful Mini-Vacation
Kathleen O. from Colorado Springs, CO recommends this property.
Stayed for 3 days in February, 2012
Great location and the price was good. Thanks for the extra night as well.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Nice place at a good price
Paul B. from Sioux Falls, SD recommends this property.
Stayed for 3 days in January, 2012
This was a nice 1 br place. It was close to the lifts and river run. The baths were nice, the one in the bed room was large. It was a perfect size for 2-3 people any more than that it would have been tight. The only negative was that they scoop the snow out of river run with a bobcat that is pretty loud and started at 6:00am the days we were there. I would bring along ear plugs next time. Otherwise, I would stay there again.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great Stay, winter wonder land
A guest from Longwood, FL recommends this property.
Stayed for 5 days in December, 2011
A great place, but the dish washer was broken & hand washing dishes for 5 days with a family of 4 was a little unexpected. The elevator broke twice & alarms went off causing us to evacuate both times til fire dept. came & cleared the bld.. Other than that, it was a beautiful place in walking distance to all the amenities. Keystone was crowded but fun.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Early December Trip
Joseph D. from Chicago, IL recommends this property.
Stayed for 4 days in December, 2011
The 8110 unit is very unique with 2 full baths and works well. It needs a little attention as do most older units. The coffee maker is a bit out of order, the dishwasher broke down day two making it inoperable, one burner on the stove does not work and as with every unit I have ever rented the knives need sharpening badly. Maintenance staff were fast and friendly on the dishwaser, although it could not be fixed.The location is great and we never used our car after arrival.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Nice condo
A guest from Mansfield, TX recommends this property.
Stayed for 3 days in November, 2011
Had to notify the management company in regards to the master bedroom TV. They sent a gentleman out right away, he was very nice and apologetic for the problem. That issue was NOT a big deal for us. Overall the condo was very clean. Just a few different types of seasonings would have been nice like salt and pepper but we did find garlic salt so it worked out. Great Location and price with good views!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

The Place Needed Work
A guest from Parker, CO recommends this property.
Stayed for 3 days in November, 2011
Teh location was fabulous and ameneties very nice. Unfortunately, the place was not in great shape (stained rug, dirty tile in bathrooms, coat hangers falling apart)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Araphoe Lodge unit
A guest from Jackson, WY does not recommend this property.
Stayed for 4 days in November, 2011
The heating system did not work well. The bedroom tv remote on/off switch did not work. The furnishings and kitchen were dated. The maintenance people were very helpful when we locked ourselves out of the unit.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

A guest from Lakewood, CO recommends this property.
Stayed for 2 days in August, 2011
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

great location
Jimmy M. from Abita Springs, LA recommends this property.
Stayed for 7 days in June, 2011
wonderful stay. can't beat the location even if you have kids . you have restraunts all walking distance in the ski village. i love the fact it was easy to find and 2 bath rooms are really handy with extra people. i'll be back. only complaint was the coffee pot was beat up and had parts broke . but hopefully they will buy another soon.i'll stay again count on it!!!!!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great Location
A guest from Mansfield, TX recommends this property.
Stayed for 4 days in March, 2011
We stayed here and it was great because one or more of us could walk back if we got tired of skiing, then join the others later for lunch or for a drink. The only thing is the living area in this unit is kind of small and the heat is crazy! We turned off the heater and cracked windows because it got really hot. Otherwise, the unit was clean and very easy to get 's advertised to sleep up to 5, but it was too crowded.

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
We are sorry that you had issues with the heating. We provide 7 day a week maintenance services, but we have no record of any requests for service. We will check the unit and make any repairs necessary. The advertisment states that the unit will sleep a maximum of 5 with a high quality air mattress. Generally, when guests are maxing out the number of people in a unit, it will be a little tight. Please consider a 2 bedroom on your next stay.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Long Weekend at Keystone
A guest from Loveland, OH recommends this property.
Stayed for 4 days in February, 2011
My husband and I enjoyed the convenience of Arapahoe Lodge. It was great for a short trip into Keystone!! We would definately go back.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great Condo
Shelby A. from Cleveland, TN recommends this property.
Stayed for 7 days in February, 2011
Nice condo w/views of village and angled view of slopes. Plenty of towels & pillows! LOVED the 2 bathrooms but master shower floor creaked loudly, to the point of likely disturbing those beneath. Scissors & more baking dishes would have been nice as well. Comfy master bed. Small living room. Overall a nice condo in geat location!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Loved the location
A guest from Littleton, CO recommends this property.
Stayed for 1 days in February, 2011
Great place for what we were looking for - a short get-a-way. Perfect location right in River Run overlooking shopping and eateries

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
We are so glad you had a great stay with us. We think you are right on. This condo is a cut above the rest and convienence can not be beat. We look forward to seeing you again.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Reviewed by: Julie K. recommends this property.
Stayed for 1 days in January, 2011
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Very Noisy
Reviewed by: A guest does not recommend this property.
Stayed for 2 days in January, 2011
The place was very noisy. There were large multi room parties going on most of both nights. They kids involved were constantly moving between room and letting the doors slam very loudly. We were awaken multiple times had trouble getting any decent sleep.Other then the noise issue the place was great. I hope this was a one time occurrence.

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
Hi Craig,I would like to apologize for the noise. This building is usually very quite. We are not the building managers. However, if any of our guests have issues we encourage you to call us and let us know what is going on. In your case we would have immidiately contacted the building management and made sure the noise problem was abaited. Once again please accept our apologizes.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

AWESOME! Condo was clean, well stocked and comfortable. Staff was VERY helpful when we missed our flight and needed to stay a fe
Kerry T. from St Augustine, FL recommends this property.
Stayed for 6 days in January, 2011

Property Manager Response:
Response from Summit County Mountain Retreats
Kerry,We are so glad you had a great time and we love to go above and beyond for our guests. Its a bummer when you miss your flight and have to stay longer and ski more :=) We look forward to seeing you again next year.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Contact the Manager
Summit County Mountain Retreats

Leave this field empty First Name *

Last Name *

Email Address *

Country *
Arrival Date

Departure Date

Adult (18+)
Child (<18)
Telephone
HomeMobileWork
Additional Message
Max 500 characters.

Email me this inquiry
Send me deals email

By clicking "Send Email" you are agreeing to our Terms and Conditions.


This advertiser has listed with PerfectPlaces.com since Aug 20, 2010

Find additional Vacation Rentals: